Zaneste svou ochrannou známku do registru

Věřte, že to je rada nad zlato! Ošíváte se, že je to moc velká investice? Vy snad svému produktu nevěříte? To vyrábíte zmetky? Vynakládáte čas, úsilí a peníze na něco, co Vám nestojí ani za to, aby Váš produkt někdo nekopíroval? Registr ochranných známek obcházíte? Tak to neděláte dobře, nebo je Vám jedno, zda se firmě bude nebo nebude dařit. Oponujete-li tomu, že si někdo myslí, že je Vám Vaše firma ukradená, pak je k nepochopení, proč si nechcete zaštítit svůj nový produkt? Věřte, že se Vám zisky pohrnou a nikdo Váš výrobek nemůže nabízet bez Vašeho svolení. Nikdo nemůže dát stejný název svému produktu. To je přece záruka zisku, věříte-li svému vývojovému týmu.

Jakékoliv zaváhání Vás oddaluje od zisků

Proces zapsání obchodní značky nebo názvu produktu je dlouhodobý proces, který může trvat šest až dvanáct měsíců od podání přihlášky. Proto musíte myslet dopředu. Ostatně na to jste zvyklí, protože marketing a management firmy je o dlouhodobějším plánování, o průzkumu trhu v současné době, ale také o tom, jak se bude trh s největší pravděpodobností vyvíjet v budoucnu. Pokud tedy vyvíjíte nový produkt, marketingová strategie musí být jasně daná v čase. Určitě nezapomeňte na správné načasování zápisu a uvedení produktu na trh.

Comments are closed.